Навчання вчителів, які викладимуть у 1 класі

16 травня на базі Новоукраїнського навчально-виховного комплексу № 8 “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад” Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області 20 вчителів-предметників та вчителів початкових класів шкіл Новоукраїнської міської ради, які в 2018/2019 навчальному році будуть працювати з учнями перших класів у Новій українській школі, взяли участь у навчанні, яке було організовано методистом методичного кабінету відділу освіти виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради Бондаренко Світланою Олександрівною, яка розпочала навчання та представила тренерів Нової української школи: Мошнягул Оксану Іванівну, заступника з освітнього процесу Новоукраїнського навчально-виховного комплексу № 8 “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад” та Хівренко Світлану Миколаївну, методиста методичного кабінету відділу освіти виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради.
Концепція Нової української школи з позицій держави, вчителів, учнів та батьків; виклики, що стоять перед початковою школою; чинники якісної початкової освіти; мета і головні компоненти Нової української школи; педагогіка партнерства; нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи; особливості розвитку дітей 6-7 річного віку – саме з такими питаннями за загальним напрямком “Сучасний вчитель як провідник змін” були ознайомлені учасники навчання.
Під час навчання педагоги детально опрацювали Державний Стандарт початкової освіти, який передбачає організацію освітнього процесу із застосуванням діяльнісного підходу на інтегровано-предметній основі та з переважанням ігрових методів у першому циклі (1-2 класи), знайомились з вимогами до обов’язкових результатів навчання, з компетентностями здобувачів початкової освіти, з освітніми галузями, Базовим навчальним планом, Модельними навчальними програмами, зокрема детально опрацювали тему п’ятого тижня “Осінь”, розігрували різні форми проведення ранкових зустрічей, відповідно до запропонованих Модельних програм, вивчали руханки, виконували вправи, під час яких мали можливість практично відчути позитив від створення доброзичливої атмосфери, налаштування на подальшу працю. Тренери презентували освітній простір класних кімнат, переглянули відповідні відеоролики, презентації.